I said and you listend

Vet ni vad jag kom på? Jag har under dagen varit delaktig i en presentation av studiebesöket och jag brydde mig inte ens när jag stod inför klassen och pratade. Det är ett under, ett mirakel, jag dör av lycka! Sen att jag sa två meningar och att vi var 17 personer som stod tillsammans hör inte riktigt till saken. I normala fall hade jag gått under hur som helst, men inte idag. Något positivt med det hela! Men nu ska jag tvinga mig själv att plugga... har inte ens läst en tredejdel av allt till duggan på fredag, stabilt. Jag blir så stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: A

Ge järnet nu My!!!! Snart julledigt:))

2010-12-08 @ 17:38:57
Postat av: Mamma

Bra gumman. Tro på dig själv:) Vi saknar dig här hemma då vilken tur att det snart är jul :)

2010-12-08 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0