GOD JUL

Hur blev allt såhär bra? Det känns konstigt att inte ha något som är fel! Haha, life is good and i'm happy as hell! :D

Förutom det så har familjen tjuvöppnat alla paket idag samt ätit julmat. Jag fick mig en ny dator! Det var visserligen ingen mac (vilket var elakt av min mor att ständigt gå runt och fråga vilken mac dator jag ville ha om jag inte skulle få en), men jag är nöjd i alla fall. Man ska för guds skull inte klaga! Men nu är det verkligen dags att hoppa ner i sängen, jag ska tydligen upp väldigt tidigt imorgon bitti... Usch. 

Och satan i gatan om tomten inte har fyllt min strumpa! Haha, puss och GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha gumman då :) va jag förstod så va detta en bättre data :)) .. Vilken otroligt mysig kväll vi hade o idag fortsätter det med först en tur till mormor o sen till ann <3

2010-12-24 @ 07:14:49
Postat av: My

men det är det inte! Du lurade mig och jag blev faktiskt lite ledsen först!

2010-12-24 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0