älskling jag vet hur det känns

... när broar till tryggheten bränns. 

Jag kan knappt förstå att jag är ledig! En hel termin har gått och äntligen så är jag ledig! Morgonen firades med att jag klarade dugga 2. Jag har lyckats undvika att plugga hela helgen, jag skrev duggan på 20 min, var den första som gick OCH jag klarade den. Jag är så jäkla stolt! Haha. 

Igår firade vi jullovet och Laura på bagpipers inn. Jag älskar det stället av hela mitt hjärta! Om ni är i stockholm så måste ni gå dit, dom har även underbara revbensspjäll. Jag och Anastacia stack hem till mig och hade en tragisk efterfest med glögg och baccardi, haha det var underbart. 

Sen vill jag bara säga grattis till Älskade Laura!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart så är det jul:)) Jag o Anders har precis slagit in era julklappar men skinkan gör vi tillsammans imorgon:) Den årliga kvällsmackan får vi inte glömma:)) Våra traditioner är viktiga <3

2010-12-21 @ 20:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0