VILKEN KVÄLL

HEJ :D Jag borde kanske iiiinte skriva nu, men det skiter vi i! Jag har haft så jävla kul nu ikväll så det finns inte! Jag har dansat fötterna av mig och därför så gick jag i para strumpfötterna på vägen hem. Fult ord det där egentligen, strumpfötterna...  Vem kunde ana att jag skulle kunna såna ord när jag var på flötet!


Haha om ni bara anade hur svårt det är för mig att skriva rätt just nu. HUR SOM HELST. Jag fick gå helt ensam hem. Cykeln övergav mig, vissa personer svarar ju inte på telefonen. Så till sällskap fram till (och inne på) FRASSES så hade jag några norrlänningar som var och hälsade på här i Gävle. Tydligen så säger ryktet att tjejerna är väldigt lössläpta i denna stadsdel. Då kollade jag på dom och sa ''Och jag ser att det har gått bra för er i kväll?''. Då började nästan alla inne på FRASSES skratta. Kul var det. 

Sen fortsatte jag min väg, ensam, hem. Nu ligger jag i sängen med fötterna skönt placerade. Hoho, sovgott och förlåt om min telefon har levet sitt egna liv idag. Haha.

Tack för ikväll Carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0