Memories

Hej snyggingar! Har ni haft en bra dag? Själv mötte jag upp Elin inne på nian och vi vandrade runt, hand i hand och lät hela världen se vår kärlek. Haha, kanske inte riktigt. Men jag har haft en riktigt trevlig dag med min lilla smurf. Vi har köpt plastlådor (ett mer rättfärdigt namn är väl kanske burar) till Elins kommande spindel och jättesnäckor. Hon är så snuskig!!! Haha.

Själv köpte jag en hårspray inne på H&M, billigt och bra. Fast egentligen tycker jag att det är dyrt att punga ut (avskyr det avtrycket föresten! Det låter så fult) 44 kr för 250 ml. Men behöver man spray så gör man, och det är trots allt lite utav budgetpris när det kommer till spray. Så det är bara att le och se glad ut, spraya håret och bli snygg som få. Haha, man kan ju alltid drömma! 

På vägen hem träffade jag på moder och fader jord tillsammans med Ann. Vissa dagar, som denna, har man tur och blir bjuden på en chokladruta. Det satte fint i magen ska jag be att få tala om! Förutom det så hämtade jag min cykel så nu står den ÄNTLIGEN utanför mitt hem och inte på söder, haha. Bra jobbat, nästan så att jag förtjänar en klapp på axeln.

Det märks att jag inte har lämnat mitt hem för mys på stan med mina vänner på ett bra tag, för jäklar vilket bra humör jag är på just nu. Det är så himla skönt att röra på sig och få komma ut lite. Prata lite minnen och om framtiden. Imorgon ska jag antagligen ha en till dejt, men det berättar jag mer om när jag vet. Haha. Men nu ska jag försöka göra något annat än att sitta här och pladdra på! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0