UPP OCH HOPPA!

Hej vänner, här är man uppe med tuppen ska ni veta! Eller ja... kanske inte riktigt, jag har bara varit vaken i lite mer än en timme, haha. Sitter framför spegeln, lyssnandes på musik, och försöker finslipa det som går i ansiktet. Det är alltid lika kul att ha stora rivsår på kinderna och pannan. Jag fattar inte vad fan jag håller på med när jag sover. Well, nog om det!

Ska strax åka och skriva ut lite papper inför Stockholm (hej och hå), sen ska jag förbi arbetsförmedlingen och tacka nej till ''jobbgaranti för ungdomar''. Jag kan ju inte delta då jag ska plugga i höst. Sen så ska jag möta upp Sandra på stan, tänkte att jag lika gärna kan kolla efter en present till Linn (för dom pengarna jag INTE har). Sen ska jag hem och städa rummet. Jag har redan börjat (... och klockan är innan tolv?!) fixa lite på de ytor som tar stor plats, läs sängen. Haha. 

Nej men nu måste jag försöka få någon ordning på mina kläder. PUSS PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0