trött

Jag har precis kommit hem från en tur på stan med Sandra. Nu sitter jag och njuter utav tystnaden och det svaga ljudet från kycklingen som steks i stekpannan.  Jag funderar starkt på att lägga mig och sova 30 minuter eller så, men eftersom klockan redan är 18:00 så känns det väldigt onödigt. 

Jag kan lika gärna sysselsätta mig fram tills det är dags att sova på riktigt. Efter maten hade jag tänkt leta efter en kartong eller nå liknande och slå in Carros present. Det har varit ett helvete att försöka ge henne en present, det har aldrig funkat för alla att ses samtidigt. Så nu hoppas vi att det funkar i morgon. 

Men nu ska jag fortsätta att bara sitta här och spela lite spel på facebook, haha. Nu när passfotona är tagna till KI så kan jag slappna av lite mer. Ska väl ta och kolla på tågbiljetter med Anders senare ikväll kanske. Men vi hörs sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0