Träning

Nu börjar det närma sig! Jag tror att jag har packat ned det mesta nu och det är nog bara datorn och sminkväskan kvar. Jag kan ju meddela er att väskorna är så hårt packade att det inte ens går ned någon luft i dom och det innebär direkt problem. Hur ska jag få med mig datorn och sminket (deo, borste osv.)?! Haha, jadu. Jag kommer se ut som en strandsatt val imorgon och det skulle inte förvåna mig om Jen blir lite försenad på grund utav hennes registrering imorgon på SU. Haha. Vill ni säga hej och är i stockholm så är det ju bara att dyka upp på stationen! ;)

Men nu ska jag äta rabarberpaj och vaniljkräm! Riktigt lyxigt så här dagen innan avfärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0