sleepless

Det här med sömn verkar inte vara min grej nu för tiden! Jag var så himla trött igår när jag skulle lägga mig och så fort jag stängde av datorn och lade mig ner så blev jag pigg igen. Det är ju sjukt! Lyckades somna runt halv fyra i alla fall och sen vaknade jag av mig själv lite innan nio! Rätt så skönt att vakna tidigt, men jag känner mig lite seg i huvudet. 

Men nu ska jag strax bege mig till Ica Maxi och fixa min klockan, sen blir det hem och hoppa in i duschen. Därefter är det nästan direkt dags för mig att göra mig i ordning tills ikväll. Förfesten börjar ju runt 6 någon gång så det gäller ju att man är klar då. Haha. Ni måste påminna mig att höra av mig till Carro också! 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0