Peppad till tusen!

Egentligen är jag skit arg, så jävla förbannad! Det är nästan så jag skulle vilja be min familj lämna lägenheten i några dagar, bara för att säkra området. Men ändå på något vis lyckas jag känna mig glad. Eller... haha jag vet inte. Jag är pepp. Imorgon blir det en spontan utgång.

Alla som vill följa med är välkomna, men jag tänker varken lyfta telefonen eller öppna en msn-ruta. Vill ni komma så kontakta mig! Eller bara dyk upp på Slick, WHY NOT. Det känns så jävla rätt att gå ut imorgon! Jag behöver det verkligen. Och det ska bli så skönt att bara skratta och dansa och skita i allt strunt som pågår runt omkring! Det skulle vara jättekul om några ville hänga på, men bara om ni är på riktigt jävla bra humör! Annars kan ni stanna hemma... Haha, jag känner mig så snäll idag. 

Nej men seriöst. Jag orkar inte och behöver en pause. Jag har precis gjort allt jag kan inför min framtid. Jag har gjort mitt. Jag måste slappna av. ÅH DET SKA BLI SÅ KUL!! (jag hoppas bara att det blir av annars lägger jag mig ner och gråter). 

Men nu måste jag sova. Med tanke på hur jag ser ut just nu så behöver jag en jävla massa skönhetssömn. haha , puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0