ovisshet och kreativitet.

Jag har spenderat hela kvällen med att kolla på film och sy. Seriöst, jag har suttit och sytt?! Jag kände att jag behövde fixa till min jacka lite så det var bara att ta fram mammas sylåda och leta efter nål och tråd. Det  börjar likna något nu, men än är jag inte riktigt klar. Lite småsaker kvar bara men mina fingrar orkar inte mer just nu. Jag har fått skärsår av nålen och tråden, haha bra där.
Förutom det så har det väl inte hänt så mycket annat idag. Jag var som sagt i hemlingby och gick fem kilometer, jag orkade faktiskt inte gå längre (jag hade tagit för små skor). Men det var skönt att lägga kilometer efter kilometer bakom sig och känna att jag faktiskt gjorde något. Sen var ju sällskapet trevligt också!
Jag fick även en present idag av moder och fader jord! En resväska som jag verkligen behöver tills jag far. Så det var ju väldigt snällt, snygg var den också. Eller ja, den såg väl ut som alla andra men fortfarande, haha. Så imorgon hade jag tänkt börja smygpacka. Lägga ner skolsaker, höstjackor och diverse småsaker! Jag vet inte om det är spännande eller läskigt. Det är fortfarande oklart när jag åker, bra där.
Men nu ska jag sova, börjar bli lite trött...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss vackra dotter <3

2010-08-17 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0