Look how much I've gain



Det här är min absoluta favorit scen i hela Sex and the City 2. Jag älskar den verkligen och jag blir lika glad varje gång jag ser det. Det är en perfekt låt med en sån underbar betydelse och hela scenen känns äkta rakt in i hjärtat.

Det enda jag stör mig lite på skulle vara att så där fint uppklädd får man minsann inte vara i Gävle utan att se totalt blåst ut. Dom är så vackra och jag finner inga mer ord. Jag och Jen har lovat varandra att vi ska ha MINST lika roligt och allt där till innan nyår, haha. Hon ska nämligen också bosätta sig i stockholm så det kommer bli helt fantastiskt! Gud jag är så pepp!

Nej, nu har jag inget mer att säga. Jag måste kolla på scenen en gång till och njuta av musiken, kläderna, känslan, allt helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0