I don't like to move it.

Hej nattugglor, vad gör ni vakna så här sent? Haha. Jag borde verkligen gå och lägga mig nu, varva ner lite och ev. slå på en film att somna till. Imorgon ska jag nämligen släpa med en kompis ut till hemlingby och gå en längre promenad. Jag tjatar och tjatar på mig själv med att jag ska komma igång och börja röra på mig och få bort det där lilla extra som har lagts på under värmens månader. 

Jag tänker på det varje gång jag klär på mig eller ser mig själv i spegeln men ändå orkar jag inte röra på arslet. Är inte det lite konstigt så säg? Och eftersom jag är lite utav en person som förlitar sig på vetenskap och sunt förnuft så svälter inte jag mig själv. Jag äter mina måltider, frukter och bullar och tänker inte mer på det. Förens det är försent. 

Haha, jag antar att jag tänker ''snart kommer jag ändå svälta eftersom jag kommer leva på en students inkomst. Därför är det lika bra att äta upp sig'', haha. Nej, nog om mina fjantiga problem. Imorgon ska jag som sagt till vackra hemlingby och röra lite på fläsket och synd är det om personen jag släpar med med tanke på att denna inte har något fläsk att röra på. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova, skulle ju vara trevligt att inte vakna klockan tre imorgon. Jag känner nog att jag vill att min dag ska bli lite mer berikande än så!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så länge jag och Anders lever så ska du inte behöva svälta.Din familj tar hand om dig.... så hoppas att du inte glömmer vår bröllopsdag;)))

2010-08-15 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0