Gammaldags gräddglass

Åh vilken härlig mysdag det här är! Jag sitter i sängen och kollar på lost (har snart sett klart säsong 5) och tog precis fram vaniljglass med Chockladkross i. Underbart. 
Haha, efter familjen hade ätit frukost vid elva tiden så tog jag fram dammsugaren och började dammsuga bakom sängen. Det var så jävla snuskigt där så det var lika bra! Men jag tror inte att Linn var så nöjd med tanke på att hon ville somna om. Haha. Men jag gav upp efter ett tag och la mig och sov. Jag hittade en kladdig fläck under skrivbordet (troligtvis en alkoholhaltig dryck) som jag måste ta bort. Men först; lite mer mys!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som att din dag varit kanon! :)

2010-08-08 @ 23:11:32
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0