Fullspäckad

Jag håller på att somna här och nu. Jag är helt slut i kroppen efter gårdagens ilska (och fylla) och efter dagens alla besök. Mormor var här och hälsade på. Det var första gången på 7 år. Jag minns hur jag alltid var mormors flicka (ni vet så som man är pappas dotter, haha). Jag ville jämt åka ut dit och hälsa på. Jag fick även en present; en dammsugare och choklad. 

När dom hade åkt så kom grannarna över. Dom är faktiskt fortfarande här. Det är väldigt trevligt att ständigt ha något att göra men nu är jag så trött och utmattad att jag inte ens kan stava mitt egna namn. Om jag hade orkat så skulle jag slå på tv:n och kolla på Sagan om de två tornen, men jag orkar inte. Usch. Jag hatar när jag blir så här trött. Men så kan det gå om man knappt sover något. Puss hej.

Kommentarer
Postat av: mamma

<3<3<3

2010-08-22 @ 01:54:32
Postat av: Mamma

Ja det var mysigt... Så kan du vet vem fortsätta söka upp alla möjliga för att få medhåll. Tänk att även en domare ska hjälpa till ;)))) märkligt va alla ska hjälpa till ;))) Puss gumman <3

2010-08-22 @ 03:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0