Det är helt fantastiskt att all teknologi ...

20100801579 (MMS)

Det är helt fantastiskt att all teknologi runt omkring mig verkar ge upp. Från ingenstans lade datorn av, utan att säga hejdå så slocknade den. När jag väl fick fart på den så var det min enda kontakt med omvärlden som gav upp hoppet... Interneuppkopplingen vill inte fungera på min dator. Jag känner mig helt utelämnad. Som att inte det inte var nog så dog mobilen, men det var lätt fixat med en laddare.

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med en film. P.s. I love you, jag älskar den! Jag älskar Gerard Butler och Hilary Swank. Älskar hela historien, tänk om man hade en sån karl ;) haha, men ha en bra kväll sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0