Solen spricker igenom

Prisa Gudarna för att det är fint väder idag. Jag kan verkligen känna hur det bara blir varmare och varmare ute, solen värmer lite mer och mer. Något som jag tycker är härligt är att solen alltid tittar fram, även om det är sjukt mulet ute så lyckas det alltid spricka upp tillräckligt för att solstrålarna ska nå min bleka näsa. 

Idag har jag inte varit speciellt produktiv. Vaknade 7 av att S var tvungen att åka till skolan, men jag beslutade mig för att sova ett tag till. Har sovit så sjukt dåligt de senaste nätterna, det tär verkligen på kroppen. Hur som helst så försökte jag sova lite till men det gick inte så bra. Babe hann komma hem innan jag hade klivit upp ur sängen så jag fick skjuts hem så att jag kunde fixa brickan in till min korridorr, så nu kan jag komma och gå som jag vill. WOOO. 

Har försökt att plugga lite, men det går inte så bra. Fokuset är på alla andra ställen än där det behöver vara. Vid åtta ska jag åka in till stan och fika med älsklings Jen. Jag behöver människor! Haha, fast helst vill jag nog vara själv, eller nej.. jag vet inte! haha.


Här kommer en osminkad My, kanske dags att ta på sig sitt extra ansikte? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0