Drömmar i flertal

- Öppna ett mysigt café
- Tidningsredaktör
- Äga en restaurang
- Äga en mysig butik
- Åklagare, put those bastards behind bars
- Psykolog
- Jobba med missbrukare
- Forska
- Bli en grym kirurg
- Förskolelärare med inrikting idrott och matte
- Polis
- MILITÄR
- Ekonom
- Stridspilot, åh det har jag velat bli enda sedan jag var en liten skit! 

Ja, listan kan göras lång. Problemet för mig är att sålla ut vad jag vill göra. Några av punkterna skulle jag kunna öppnå med min nuvarande utbildning, men samtidigt är det bara en punkt på en lista och det finns så mycket annat jag vill göra. 

Nej, efter att ha plockat de poäng jag behöver så ska jag faskien påbörja och avsluta en civilingenjörsutbildning. Why not? Det kommer bli a pain in the ass, but i'll make it. Tror jag, haha. I värsta fall får jag väl hoppa tillbaka på biomed och avsluta det. Det är ju det positiva med KI, det är bara att ta ett sabbatsår från skolan och ge sig ut i världen och testa nya saker! 

Så länge jag har mina vänner och älskling så spelar det andra mindre roll. Jag vill ha ett jobb, ett liv, en utbildning. 

Nu ska jag försöka börja plugga lite. Har några saker som måste skrivas klart och sen skickas in till läraren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0