Tomato, tomato

Haha, ja idag tog solariumet lite mer i ansiktet. Fast jag måste säga att det är rätt så skönt att inte vara en blekfis! Dock vet jag inte hur bra jag rockar den röda looken, haha. ÅH JAG VILL HA SOMMAR. Jag och Jen satt tidigare idag och gjorde en lista över saker vi måste göra i sommar. Jag kan ju säga att det blev runt 30 punkter och vi är inte ens i närheten av att vara klar. Frågan är bara vad det finns för turistsaker att göra här i Stockholm under sommaren. Det är trots allt här allt händer. 

Förra sommaren spenderades mest i parken, uteserveringen eller på jennifers balkong så jag vet inte riktigt vad man ska göra. Allt jag vet är att den här sommaren kommer bli hur bra som helst. Jag vill ha sommar, sol, shorts, linne, bikini och solglasögon på mig nu nu nu nun unuuu! 

jag vill sitta vid en klippa och se solen gå ned tillsammans med mina närmsta vänner, dricka en cider, grilla och njuta av livet. Men det är inte långt kvar nu, bara några månader sen är solen och värmen tillbaka. I våras invigde jag och Jen uteserveringen tidigt i april, snön hade precis försvunnit och solen låg på. Vi tvingade oss själva att sitta ute och tvinga fram sommaren. Just då kändes det som att det funkade. Och just den stunden var en av många fantastiska minnen. 

Okej, nu är jag bara vidrigt nostalgisk. 

Hur som... här har ni lite bilder på min röda nos. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0