Finito.

Vilken dag! Den började med att jag hade en sån sjukt nerdrogad dröm. Jag minns inte riktigt vad den handlade om just nu. Sen åkte jag till stan och fikade med fina Adél som fyller år idag och fick en försenad present av honom, gulligt! Efter det åkte jag till älskade,älskade super älskade Jennifer som operarades igår. Jag hatar sjukhus av hela mitt hjärta, det är det vidrigaste som finns, men vad gör man inte för sin bästa vän? SJÄLVKLART åker jag och hälsar på henne!
Imorgon har jag en dugga... Haha, japp. Nej, det kommer inte funka! Men nu ska jag sova och försöka tänka på något annat. Jag förstå verkligen inte varför det inte går in. Det är som att min hjärna säger ''det här kommer inte du ha någon använding av sen, du behöver inte ens försöka lära dig det". Jag lär mig småsaker som vad vissa molekyler gör, men jag vet inte när dom ska användas eller hur dom ska förbereadas innan dom hamnar i provet. Metoder är inte min grej. Jaja. Det löser sig! Men nu, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0