Solen skiner över stockholm

Visst är det underbart väder ute? Idag tog vi en riktig sovmorgon, vaknade halv elva och tittar ut för att se att solen skiner. Hur underbart är det inte? Med tanke på att vädret är rätt så ostabilt nu för tiden så är det lika bra att ta vara på de få soltimmar som det bjuds på så med det sagt så blev det en redig promenad över hela stockholm känns det som. 

Mitt i allt så börjar det droppa lite lätt, sen börjar det snöa, sen hagla och sen sken solen igen som att inget hade hänt. Haha. Som tur är så finns det en hel del gallerior och byggnader som skyddar mot den värsta blåsten och haglet så det gick rätt så bra, haha. 


Nu hamnade jag i sängen (vilket är rätt så surt med tanke på den värmande solen) och dör av utmattning! Igår stog jag nämligen i baren på puben i skolan och smart som jag är så hade jag högklackat på mig och det tillsammans med promenaden idag ledde till total förstörelse av styrkan i benen. Laddar upp inför kvällen med lite äpplen!



Kommentarer
Postat av: Mandi

FIN DU ÄR

2011-03-09 @ 00:37:31
URL: http://supermandie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0