Lite om allt

Oj, nu känns det som att det var en evighet sedan jag skrev sist! Egentligen är det inget speciellt som har hänt. Samma sak varje dag, fullständig njutning av livet. Jag bara är. Jag gör det jag vill göra, när jag vill göra det. Utan något/någon som kan hindra mig. Okej, pengar... det hindrar mig. Men inte så mycket!

Idag har jag gått runt hela stockholm känns det som.. Först var jag på lådbilsrally (inte lika roligt som det lät), sen blev jag bjuden på lunch på Vapiano (lika gott som det låter), efter det blev det en runda på stan, sen hem för att vända på mindre än 5 min för att hinna till bion. En fullspäckad dag with my man som förövrigt lämnar landet. 

Imorgon åker jag till Gävle. Jag har lite delade känslor kring det. Det ska bli trevligt och kul att träffa alla igen. Men det är bara att acceptera att den staden och jag inte alltid kommer överrens. Det är mest känslan av att hoppa på tåget och åka dit som tar emot. Och att inte göra de saker som jag brukar göra, att inte riktigt kunna känna så som jag brukade. Jag blir alltid lättad när jag kommer hem igen. Men som sagt, det är inte bara hemskt att åka till Gävle! Jag hoppas på en riktigt bra vecka som kommer fördelas mellan kompisar, familj, plugg, festival, plugg och kompisar. 

Men om jag ska orka upp och packa imorgon så är det dags för mig att hoppa ner i sängen och sova ordentligt, vilket inte lär bli ett problem. Jag är så trött efter att ha ränt runt hela stockholm (även om det var trevligt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0