all around the world

Flyget igår gick hur bra som helst. Jag älskar att flyga, det är det bästa som finns. Varje gång jag flyger så önskar jag mer och mer att jag valde en flygutbildning. Haha synd bara att min syn har blivit mycket sämre (skyller på kemiboken!!).

Igår blev en riktigt lugn dag med jättegod mat, champagne, vin och ost. Idag är det plugg som står på schemat. I alla fall under förmiddagen sen blir det nog en vända in till Bryssels trånga gator. Jag måste säga att det är riktigt fint här, synd bara att vädret är långt ifrån det bästa. Just nu är det moln och 13 grader ute. Men för att vara positiv så är det ju det ultimata shopp-vädret! 

Jag vaknade halv sju imorse... Jag förstår verkligen inte varför jag sover så dåligt! Eller inatt kan det ha berott på att jag hade Cornelias ben över hela mig, haha. 

Nej, plugga var det!
Skickar med en bild på oss när vi var nyvakna,
Ciao <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0