Så här sliten är jag! Jag har träningsvärk...

20100901635 (MMS)

Så här sliten är jag! Jag har träningsvärk och är öm i varenda del utav min arma kropp! Nu har jag i alla fall lagt mig i sängen och ska sova, jag kan ju säga att jag kämpar för att hålla ögonen öppna och hjärnan i någorlunda balans. Haha. Jag var ju som jag kanske nämnde på internat med klassen under tre dagar. Vi hade det riktigt roligt (eller jag hade det roligt) och jag måste säga att alla är trevliga och relativt lätta att samtala med. Imorgon nalkas det en heldag i skolan och det börjar klockan nio. Det kunde ha varit värre. Men nu ska jag lägga mig och sova och försöka lista ut hur jag ska finansiera mina måltider, haha. Bara så att alla vet så smsar jag gratis till alla nu så underhåll gärna mig! Sov gott mina älskade... Ps: jag är så trött att jag snart svimmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0