Kämpa och få resultat.

Uuuuuuuuh, vad kvavt det är ute! Ibland är det kyligt och ibland är det bara kvavt och svettigt. Jag har i alla fall gjort klart alla mina uppgifter på bilden så nu är jag helt klar med den kursen och det känns riktigt bra. Aldrig har jag behövt kämpa så för ett VG i hela mitt liv. Första gången man faktiskt måste rita bra... 

Men nu har jag faktiskt inte riktigt tid med att blogga. Ska försöka få klar en fysikrapport och ett svenska tal tills imorgon samt plugga inför biologiprovet som är imorgon klockan tre. Visst är mitt liv spännande? Men jag längtar som bara den tills på fredag!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: A

Ska tänka på dig i morgon.

2010-05-25 @ 16:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0