Ja till stress

ÄNTLIGEN är jag klar, men det var inte utan hjälp från Sandra och Jacob. Jag och Sandra hade en liknande uppsats att skriva så hon hjälpte mig med lite fakta och jag henne med lite diskussion. Jacob hjälpte med mycket diskussion! Det känns så himla skönt, ni har ingen aning. Jag fick veta av en klasskompis att uppsatsen skulle ha varit inne förra veckan och inte den här veckan som jag trodde. Så det var bara att slänga ihop skiten! 

Nästa vecka är en riktig provvecka för mig:
Måndag: Matteprov
Tisdag: Bilduppgift som MÅSTE bli klar
Onsdag: Vad det nu än heter ska in till min svenskalärare
Torsdag: Jag ska hålla mitt nationella tal inom Svenska (nej jag har inte gjort det än.)
Fredag: Eventuellt prov i biologi, kan även ske någon utav de andra dagarna. Hoppas på fredag. 

Som ni kan se så har jag knappt en lugn stund på hela veckan. Tror att jag ska ha en redovisning om centerpartiet/folkpartiet den veckan också, eller var det veckan efter? Gud jag har förlorat all uppfattning om tid och rum. 

En ful bild på en skrattandes My, det händer inte ofta att det kommer på bild. Så glad är jag i alla fall för att jag har gjort klart psykologin. Nu har jag matteprov att utföra. Usch. PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk va nice det kommer att bli att avsluta den provveckan med 2,5 timme sex and the city My! Och en drink på det såatt!!!

kram kram

2010-05-21 @ 08:02:23
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0