samma gamla vanliga

Den här dagen är betydligt bättre än gårdagen! Jag kom precis in från en promenad med älskade Gizmo och satte mig direkt vid datorn. Haha, mitt liv är så värt det! Jag funderade ett tag på att åka upp till Hemlingby och ta en promenad, men jag orkar verkligen inte... jag har fortfarande träningsvärk ♥

Nu ska jag titta klart på de sista avsnitten i den andra säsongen av Lost. Jag funderar även på att ta ett par bullar som mamma bakade för någon dag sedan, mumsigt. Och jag anser att jag förtjänar en bulle eller två, för jag har verkligen tänkt på vad jag stoppar i mig de senaste dagarna! Allt går bra så länge man äter det med måtta, right? 

Var ska ni ha för er i kväll då? Jag blir nog fast här ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0