Once upon a time

Hej vänner! Har ni alla haft en bra dag hittills? Jag har precis kommit hem från stan där jag träffade Ida. Jag har säkert inte sett henne på ett år eller mer så det var riktigt kul att träffas och bara prata ikapp om allt vi har missat. Det blir ju oftast så att man tappar kontakten med folk när man flyttar så det är kul att man ibland kan upphålla den lilla kontakt som finns! 

Jag drack en jättegod Ice Chai latte och åt ett wienerbröd, ibland får man unna sig lite onyttigheter (i mitt fall ofta...). Nu ska jag se till att plocka upp lite på rummet och se om det är någon som vill hitta på något med mig innan jag somnar.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var riktigt trevligt att träffa dig ! <3

2010-07-29 @ 21:36:42
URL: http://pankaron.blogg.se/
Postat av: Linda

Hörde att du träffade en liten skrutta också!

2010-07-30 @ 22:58:22
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0