Home and lonely

Nu är jag hemma igen, känns som att jag inte har sovit hemma på år och dar. Det är rätt så skönt att ligga i sin egna säng och bara vara. Nog för att jag har lite tråkigt just nu, det har ju varit full fart i över en veckas tid nu så det blir ju lite utav en chock när man inte har något att göra.

Funderar på att slå på en film, annars är det väl lika bra att krypa till kos. Det är ju tydligen en viss herre som ska väcka mig vid sex innan han går till jobbet. Kung...

På tal om något helt annat, jävlar vad varmt det är i mitt rum just nu! Jag klagar absolut inte på värmen ute, bara skönt med värme och ännu skönare när det blåser. Men i mitt rum, satan i gatan. Det är jag, syster med kompis och två datorer och tv. Kunde det bli värre? NEJ. Vill jag öppna fönstret? Nej, vill helst inte dö av alla mygg. Uhhhh. Men det skiter man väl i! 


Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0