från 100 till 0

Vad tråkigt mitt liv blev bara sådär. Full fart i två veckor och nu sitter jag här framför datorn och gör ingenting egentligen... Jag sitter i trosor, knästrumpor, tofflor och en grön tröja som det står ''Natur'' på (från vasaskolan). Jag känner mig som en prostituerad från Holland eller något liknande. Haha, nej förlåt. Men jag hoppas att mitt liv kommer i rörelse igen snart. Nej, jag ska inte klaga förlåt! Det är rätt så skönt att ta det lugnt bara hjärnan ställer om sig. 

Om det är något jag är riktigt sugen på så är det att sitta vid en eld och bara mysa. Ett gäng kompisar, marshmallows, en filt och lugna samtal. Gud vad mysigt. Det är möjligtvis ingen som har möjlighet att skapa den miljön åt mig? 

Nu skickade jag iväg Anders på att köpa Marabou, hoppas han lyssnade :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0