When it rains

Hej,
Huvudvärken är lite bättre idag men halsen är värre. Det är ju så himla typiskt att allt det här händer just nu. Det känns inte riktigt som att jag vill komma ful och äcklig till skolan nästa fredag, haha. Det är lite läskigt att tänka på att jag börjar skolan snart. Jag minns studenten som om det vore igår. Åh, den glädje man kände över att skolan var över. Och här sitter jag nu och har minst tre år framför mig, haha typiskt. Men det ska bli kul.

Annars då? Det har regnat konstant i minst tolv timmar nu. Jag har precis ätit marängswisch och mackor, nu sitter jag och lyssnar på I''ll be av Edwin McCain på spotify. Är riktigt sugen på att sätta mig och pyssla lite i photoshop, kanske tar jag tag i det sen. Nu ska jag bara ligga här och låta fikat smälta, lyssna på musiken och regnet i bakgrunden. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0