Skit också.

Jag förstår inte varför dom här hemma ska envisas med att låta Linn och hennes kompisar sova här. Jag håller på att dö utav värmen när jag sover ensam i rummet, ni kan ju tänka er hur jag kommer må inatt? Och ligga och lyssna på deras fnitter och skitmusik.  Bara Gud kan hjälpa mig nu.

Jag tänker sova i soffan. Sist sov jag i badkaret. Jag har sagt gång på gång att det inte funkar. Dels på grund utav värmen och dels på grund utav att det är så jävla trångt! Jag kan inte ens gå på toa för att dom blockar utgången. Åh så jävla arg jag blir. Jag hatar det här. Fan vad jag längtar tills jag flyttar och slipper det här. Även om jag då ska trängas med Nico ;)

Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0