Effektiv minus 1000

Förstår inte varför mina mms-inlägg inte vill dyka upp på bloggen! Sometime they do and sometimes they don't. Inte ok! 

Nåja... just nu sitter jag och pluggar... eller försöker plugga. Det går inte riktigt så bra som jag skulle vilja, men det har väl att göra med att jag bara sitter och skriver metoddelen i labbrapporten. Idag har jag faktiskt varit rätt så effektiv måste jag säga.
  1. Jag har varit i skolan och fixat alla papper till ID-kortet
  2. Jag har faxat in papprena till polisen
  3. fixat nytt KI-kort
  4. spärrat mitt bankkort och beställt ett nytt
  5. Skrivit på labbrapporten så nu är det nästan bara metoden kvar
  6. försökt skaffa ICA-kort och känna mig vuxen... Haha
Haha, tror ni inte att jag måste ha ett ID-kort för att få ett ICA-kort? Börjar nästan gråta. Men hur som helst så har jag fixat det mesta idag så nu borde det inte ta allt för lång tid innan alla mina kort dyker upp! Det känns riktigt bra. Tack Cornelia för att du har varit med och verifierat vem jag är. 

Okej, jag har tråkigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0