varför valborg?

Hur mycket jag än försökte att inte supa skallen av mig på valborg så misslyckades jag. Inte fick jag sitta och mysa vid en brasa heller, hur kan det komma sig? Hur som haver så var min gårdag så fantastiskt jäkla underbart rolig! Världens skönaste gäng leder till en jäkla massa skratt och skön musik leder till en underbar stämning! Det resulterade så klart i en bakfylla med stort B. Men så värt det. 

Sen var det bara att ta sig i kragen och bege sig på promenad med HamHam för att handla mat, kolla på kossor, kliva i bajs, skicka stötar vidare från man till ko, bli dissad av hästar och kolla på när ett lamm försökte sätta på ett annat lamm som hela tiden sprang iväg. 

Jag har skrattat så att jag har gråtit och nu ska jag sova. Min hjärna pallar inte mer och den måste vila upp sig inför imorgon för då börjar plugghelvetet. Tänker inte misslyckas med den här jäkla kursen som bara handlar om en jäkla massa metoder, haha. 

Ciao belles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0