stressad men lycklig

Nu är jag en fattig student igen, kul att det bara är 27 januari. Haha, shit. jag köpte faktiskt städsaker idag så jag tänker skylla min fattigdom på det!
Ah shit, jag har varit så stressad den senaste timmen att jag totalt hade glömt bort att jag skrev det här inlägget. Men ja... Vad ska jag säga. Idag har jag inte gjort så mycket, har stått i labbet och analyserat mina fettsyror, haha det är inte varje dag man får göra det! Hittills saknar jag en ;) 

Förutom det så har jag varit på möte, so watch out for the Vice. president! Det är skönt att känna att man kan bidra med något. Men det blir en stressig helg känner jag, eller ja vecka. 

  • Labb imorgon + rapport
  • Möte kl 16, samma dag
  • Två duggor, helst en tenta
  • En redovisning på måndag + nytt PA
  • Två labbrapporter
  • möte på ons (9-12) och fre
Som ni kan förstå så känner jag mig lite halvstressad och otillräcklig. Så nu ska jag lägga mig i sängen och plugg och sen sova som bara den! Jag lyckades ju försova mig imorse, ni kan ju tänka er paniken när man gör det till obligatoriska moment. 

Men för en gångs skull så är det en stress jag tycker om. Fråga inte varför. det är sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0