The way back

Det blev en riktigt disney- kväll hemma hos Anna blandat med massa snack om killar, haha. Det är så kul! Jag älskar er tjejer (även ni som inte närvarade). Det är nog det bästa med att skolan börjar igen. Jag kommer få träffa alla älsklingar. Det känns som att jullovet (ja, för mig var det lov) har varit så sjukt lång. Jag antar att det beror på att det är så mycket som har hänt. Men jag har haft roligt och nu är jag riktigt laddad inför skolan.

Imorgon är som sagt min sista lediga dag. De flesta sitter och skriver tenta medan jag och Anastacia ska knalla runt på stan och leta efter tights åt mig. Jag lyckades som sagt slå hål i dom jag hade. 

Nu ska jag ta och bädda sängen och sen leta efter en mysig film att kolla på. En film som man kanske inte behöver tänka så mycket på. Mina tankar är redan fyllda av så mycket annat just nu.



Här är en bild från i lördags på mig och älskade Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0