Inte lika stressad som förut

Lyckan över att se att man har fått ett mejl och sen inse att det var från en själv, skickat tio sekunder tidigare... Hur trött är man då? Haha.

Ikväll tänker jag bjuda mig själv på middag, det blir pizza från den enda pizzerian i mitt hjärta. Pizzeria Professorn här på professorslingan. haha. Frågan är bara hur jag ska orka att ta mig dit och när jag ska orka ta mig dit. Jag kan ju i alla fall berätta att jag har gjort klart introduktionen till labbrapport nummer  1. Det var ungefär det jag hade tänkt göra i helgen på den, så det är jag i alla fall lite nöjd med. Strax ska jag sätta mig och gå igenom lite inför duggan på fredag och redovisningen imorgon. Men det blir nog bra. Jag tänker se det som ''klarar jag inte det så behöver jag inte ens tänka på skiten förens i sommar''. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0