1 januari 2011

Om varje dag resten av året kommer gå lika snabbt som idag så är det ett nytt år innan vi vet ordet av det. Men hur insane är det inte att det redan är 2011?
Gårdagen började med tre rättersmiddag hemma hos Anna. Och det var hur mysigt som helst!
Förrätt: Toast med skagenröra á la My
Varmrätt: Kalvfilé med smörstekt sparris och sockerärtor tillsammans med potatisgratäng
Efterrätt: Egenlagad choklad mousse.
Jag är faktiskt rätt så chockad över hur enormt gott det blev! Jodu Anders, det bor en liten kock i mig också, haha. Efter varmrätten drog vi ut till norrmalmstorg och kollade på fyrverkerierna från skansen. Dock låg snön så tätt att man knappt såg några fyrverkerier men det var minst lika mysigt för det. Vi tolvslaget korkade vi upp flaskorna och kastade runt nyårs kyssar till höger och vänster. Sen begav vi oss tillbaka till Anna för lite efterfest.
jag tror att jag somnade kvart i åtta i morse. Men det var helt klart värt det. Jag har så många bilder som jag skulle vilja visa men som jag kanske inte borde lägga upp, haha.
Lyckades ni komma på ett bra nyårslöfte då? Mitt blev att 2011 ska bli ett år då man mår bra och är lycklig! Det är ett brett nyårslöfte och inflikar inte massa ångest varje gång man tar en chockladbit och förtränger träningen. Haha. 

Jag hoppas att ni alla hade en lika bra nyårsafton som jag hade och med det vill jag även önska er ett bra 2011! Jag bjuder på en bild där jag är helt nersnöad. Vi hade inte ens kommit halvvägs till norrmalms torg och kajen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0