varför plugga när man kan göra ALLT annat

Jag har precis möblerat om i mitt rum! Inte för att jag har så otroligt mycket att jobba med, men nog tog det ett litet tag allt. Och jag kan ju säga att jag insåg en hel del saker under tiden...

Dagens insikter:
  • Jag har påtok för mycket saker!
  • Och för lite yta!
  • för att inte tala om förvaringsmöjligheter
  • Jag har för många skor
  • För mycket skräp
  • Mycket damm
  • För för böcker!
  • Och filmer
  • För mycket tid.
  • Jag saknar en sopkorg.

Nu ska jag gå och värma på lite tacos från igår och sen måste jag sätta mig ner och plugga, vilket jag har varit dålig på att göra. Åkte in till centralen och mötte upp Cornelia vid 13 idag, satt egentligen inte så länge men har iaf plöjt igenom en extenta. Så nu ska jag börja med nästa! (efter maten!)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0