Kryper ur mitt skinn

Jag är så nervös att jag håller på att gå av på mitten. Jag sitter och studsar på stolen, hjärtat går i 180 slg/min och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Jag vill läsa mer, men jag får inte in något i hjärnan. Tänk om jag misslyckas? Tänk om jag lyckas? Tänk om jag försover mig? Hur ska jag hinna plugga, jobba, skriva labbrapport, skriva tenta, plugga, jobba och skriva en till tenta på 1 vecka? Makes no sense!! 

Inte konstigt att jag inte kan sova på nätterna. Kryper ur mitt skinn just nu. till hösten (om det blir något till hösten) blir det fan en skärpning. ALDRIG i helvete att jag tänker genomgå en till sommar som den här. Panikplugg för hemska tentor. 

Kan inte ens äta för att jag är så nervös! 
okej jag är hyper. Ska försöka plugga lite till. Något kanske fastnar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0