Cornelia antastar mig! Hon har hittills ty...

Cornelia antastar mig! Hon har hittills tyckt om min rumpa väldigt mycket. Hur pass frivillig antastnigen var från hennes sida går att diskutera då vi sover i samma säng inatt... Jag måste säga att hon sköter sig bra just nu med tanke på snarkningarna som melodiskt kommer fram. Jaha, imorgon är det gasque. Är det all in som gäller eller hur ser det ut? Jag vet inte om jag vågar köra all in, det kan ju bara sluta på ett sätt och det är fel! För övrigt så tycker jag inte om att bussen från SU tiöl mig slutar gå klockan ett! Då har man ju knappt kommit igång, haha :p jag ska ta reda på gångvägen så borde det lösa sig som handen i handsken. Men nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Äh, sluta klaga, vet nog att du tyckte om det ;)

Och det är klart det är all in som gäller!

2010-10-23 @ 08:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0