Ångest

Hej på er... Om ni bara visste hur trött jag är just nu! Jag ligger i sängen (soffan) och funderar lite. Är folk nonchalanta med flit eller faller det sig helt naturligt? Delta inte i en konversation om du inte tänker prata. Oavsett om det är via sms eller ett riktigt samtal. Förvirrande :( vissa individer är så otroligt svåra att läsa av eller att bara förstå sig på. Idag har jag gjort av med på tok förmycket pengar! Två par skor (vad handlade det om egentligen?!?!!!) och ett läppstift (why?), som tur är så är jag nöjd och jag har fortfarande pengar kvar. Hur det kan komma sig vet jag faktiskt inte. Usch, ångest!! Imorgon nalkas det sittning och jag ser verkligen fram emot det. Ska bli riktigt roligt att träffa lite nya människor! Det är väldigt konstigt det här, från ingenstans gick jag och blev ett sociallt monster. Fint ska det vara. Om ni vill ses imorgon så är det alltså på KI jag kommer befinna mig, annars har ni ju mitt nummer ;) på tal om det! Vem i helskotta är det som tror att dom är lustiga och ringer med doltnummer till mig mitt i natten?! Och när jag väl svarar så får jag bara en massa toner tillbaka. Det är hur som helst inte ok :) Men nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0