Harkrankar

Innan jag kryper ner under täcket, slår på Sex and the City för att sedan läsa biologi och Änglar och demoner så tänker jag klaga. Jag tänker klaga på våren. Inte våren i sig utan mer vad denna årstid för med sig. Myggor. Att dom lever på vårat blod är jag mer eller mindre okej med, mitt problem ligger i giftet. Varför sprutar man in ett gift i måltiden? Och varför måste det klia, kan det inte nöja sig med att bara vara lite svullet? Men det värsta är nog harkrankar och spindlar... Jag klarar inte av det, jag springer seriöst och gömmer mig under täcket. Om jag vet att det är en harkrank i mitt rum så ligger alla mina kroppsdelar innanför mitt täcke. Det spelar ingen roll hur mycket jag svettas, harkrankens långa spindelliknande ben skall EJ nudda min kropp. Haha, usch vad fjantig jag är!

Nej nu ska jag försöka komma över dessa fasansfulla djur och kolla på ett avsnitt av SATC och sen läsa lite. Puss på er!


bilden är googlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0