Walk of shame

Fyfan rent utsagt vad sliten jag är idag! Jag cyklade ner på stan på en cykel som var för liten, samma kläder som igår, sminket på sne och fötter stora som meloner med skavsår. Jag såg ut som ringaren i notre dame. Haha jag och Elin har skrattat så himla mycket över hur jag såg ut och åt alla som kollade på mig som om jag vore dum i huvudet. 

Men barrundan ägde igår, det var så jävla roligt! Men självklart hade den sina nedgångar också. Sandras skor gick av och hon fick fullt med skärsår under fötterna och någon slog en glasflaska i hennes ansikte så den gick sönder. Dagens ungdomar... 

Men nu har jag så jävla ont i mina fötter att jag måste kyla ner dem om jag ska ha någon möjlighet att kunna gå imorgon. Men jag ska försöka skriva något mer sen, kanske lägga in några bilder också. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0