What part of party don't you understand?

gårdagen var grymt rolig! Den började med att Carro kom hem till mig runt 17:30, vi delade på en flaska vin, lyssnade på musik och pratade som aldrig förr! Sen stack vi ner till Saints där vi träffade på grabbarna! När gänget tillslut hade utökats så pass mycket att det inte längre fanns sittplatser kvar så rörde vi oss till Nivå och dansade som aldrig förr. Det var grymt roligt och jag behövde verkligen det här!! 

För en gångs skull hade Gävle något att erbjuda! Ikväll blir det bio och sen ett glas cider och så får vi se vart natten för oss. det blir alltid bäst när man inte planerar och bara goes with the flow! You know, whatever floats your boat. Haha. 






haha, före och efter bild, haha. Jag är så sliten idag! Jag ligger däckad i sängen och vill inte ens resa mig upp! Men snart så är det dags för duschen. Och imorgon måste jag tvätta, fy vad tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Anastacia

Snygg du e My! På båda bilderna :) älskar morgonrocken!

Ha så kul medans du kan för jag förväntar mig se dig snart här! ;)

2010-12-26 @ 19:59:54
URL: http://anolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0