Don't stop me now!

Tonight Im gonna have myself a real good time
I feel alive and the world turning inside out yeah!
And floating around in ecstasy
So don't stop me now don't stop me
Cause Im having a good time having a good time

Im a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
Im a racing car passing by like lady godiva
Im gonna go go go
There's no stopping me


Nu ska jag slänga i mig en pizza sen blir det till att hoppa på bussen mot Jimmy. Varför? Jo för i kväll är det fest igen! Jag känner att ja har legat i ordentligt de senaste dagarna. Visserligen drack jag inget igår men jag var fortfarande party fram till tre då jag däckade i sängen. Haha. Men ikväll blir det lite singstar, drickspel och massa skratt. Det är väl lika bra att njuta medan man kan? Snart är man tillbaka i skolan och då finns det inte mycket tid till sånt här skit inte, haha. Imorgon är det antagligen samma upplägg som idag. Hoppa på tåget hem, göra mig i ordning och dra på våffelfest. 

See ya babes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0