dåliga vanor

Oh lord. 

Har stora cravings efter nikotin, kaffe och socker. Allt som är dåligt med andra ord. Vill även ut och gå i solen men orkar inte. Jag är så borta i mitt huvud och snart måste jag sätta mig ner och plugga med Donia. Vill bara lägga mig ner och sova. Men jag tror att jag ska försöka ta mig till ica och köpa värktabletter och Cola. Vi får se, nått måste jag göra för det här funkar inte.

Känner mig så sjukt bakis idag och är på dåligt humör, det började igår innan jag skulle somna. Tycker så synd om Stephan. Inte varje dag han får en kudde lagd över sitt ansikte, haha. 

Här ser ni i alla fall lite av min nya jacka! 
Nu ska jag röra mig mot mina dåliga vanor, puss på er 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0