Blåsbubbla

När jag var liten så älskade jag att blåsa såpbubblor! Jag försökte alltid att få så stora bubblor som möjligt och försökte hålla dom hela så länge som möjligt. Men jag fick aldrig blåsa inomhus, vilket jag på ett vis kan förstå... Haha.

MEN!, nu Är jag vuxen och har ett eget hem (mer eller mindre) och nu bestämmer jag vad jag får eller inte får göra. Med det sagt och gjort så kan jag berätta att jag fördrev tiden idag med att blåsa bubblor! Haha, det är mysigt att se bubblorna reflektera solljuset. Det känns som sommar !

Visste ni att jag en gång i tiden ville tatuera in såpbubblor på min fot/ankeln? Dock gjorde jag det aldrig eftersom det är så svårt att fånga den reflektion av solen som jag var ute efter. Ni vet när det ser ut som ett hav av färger som alla är samlade på ytan av en glasboll?

Haha, ja så nu blev det visst ett inlägg om såpbubblor också!

Nej, ska försöka somna bredvid snarkmonstret! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0