the week of weeks

Vilken vecka det här har varit. Ni har kanske alla läst om den 25-åriga psykologstudenten som blev kidnappad den 28 december? Det har stått om det i de flesta tidningarna. Det var en av mina närmaste vänners bästa kompis fästman. Efter en vecka av ständigt oroande och en sjö av olika spekulationer så har han nu blivit funnen igen. Och jag är så glad för deras skull och jag lider verkligen med honom. Det måste vara så otroligt påfrestande att sitta inlåst utan att kunna göra något. Alla tankar som måste snurra runt i hjärnan. Jag hoppas för allt i världen att han kommer repa sig och må riktigt bra tids nog. 


Annars så var gårdagen helt fantastisk! Den började med 5 minuters plugg med Cornelia och sen festande med Jen och Lisa. Efter ett tag var vi ett helt tjej gäng och alla lika grova i munnen och helt utan hämnigar. Haha. Kan man gör annat än att älska det? Jag hade så jäkla kul. Efter ett tag drog vi ut på krogen, det var trots allt lillfredag, och där blev det bara bättre och bättre. Kameran kom fram och i vårat gäng försöker man inte vara snygg på bild utan snarare tvärtom. Det ledde i sin tur till en jäkla massa skratt. Efter ett tag joinade S och skrattandet fortsatte. Tack och lov var jag inte bakis när jag vaknade i morse, dock drack jag inte så mycket heller. 

Idag är det en dag som ska ägnas till plugg och imorgon smäller det igen. Då ska vi göra om nyårsafton... till det bättre, haha. Vi får se hur roligt vi har då. Inga förväntingar är det bästa. Man har aldrig så roligt som såna kvällar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0