everbody's fool

Är det bara jag som känner mig dum när jag sitter och pratar/läser högt för mig själv? Jag sitter och försöker lära mig det jag ska säga tills imorgon. Jag kan ju säga som så att jag inte kommer stå utan ett stödpapper i alla fall! Men det är bara att nöta på, kanske är det något som sätter sig, annars får jag väl se ut som en idiot när jag står där med näsan i pappret. Det känns i alla fall bra att vi har hunnit gå igenom presentationen några gånger innan morgondagen, de grupper jag är med i brukar inte ligga så bra till! Haha. Har jag tur så får jag redovisa på torsdag (men självklart kommer jag inte få göra det). 

Nej, imorgon kommer bli en bra dag. Intressant om inte annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0